Termeni și condiții
- TERMENI ȘI CONDIȚII
Site-ul www.premiumbeef.ro este proprietatea SC. ITL AGROCOMPLEX SRL cu sediul social în LECHINTA, NR.121 D JUD. Bistrița-Năsăud, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J06/51/2000, Cod fiscal RO12695246, denumită pe parcursul acestor termeni și condiții, TURMA,
Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către TURMA prin intermediul magazinului virtual www.premiumbeef.ro către Cumpărător și pot fi modificate oricând de către TURMA.
Definiții:
Cumpărător – persoană fizică / persoană juridică sau altă entitate juridică ce emite o Comandă.
Vânzător – societatea comercială ITL AGROCOMPLEX SRL, punctde lucru în Bistrita, str. Muscatei, nr.5, înregistrată la Registrul Comerțului: sub nr. J06/51/2000, Cod fiscal RO12695246.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile, iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
Contract – o Comandă lansată de către Cumpărător și confirmată de către Vânzător.
Drepturi de proprietate Intelectuală (în cele ce urmează DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
Factură fiscală– act justificativ privind vânzările și cumpărările de mărfuri, reprezentând un contract în formă scurtă între părți, valabil, conform art. 319 alin.29 din Codul fiscal, fără semnătura și ștampilă. Odată plasată și acceptată comanda, iar factura emisă, aceasta devine eligibilă la plată, iar creanța astfel născută între părți devine certă, lichidă și exigibilă.
Bon fiscal – este documentul emis de casa de marcat ce atestă contravaloarea bunurilor vȃndute cu amănuntul.
Cutie stiropor – cutie în care se transportă și se livrează marfa comandată. Cutia este și ramâne proprietatea vânzătorului și trebuie sa ramana curierului care o va restitui vanzatorului conform contractului.Cumparatorul va primi din cutia stiropor produsele comandate.
Element frigorific– element de răcire care este conținut de cutia stiropor și care se livrează odată cu marfa comandată. In fiecare cutie este un element frigorific. Elementele frigorifice sunt și rămân proprietatea vânzătorului și trebuie returnate de către curier odată cu cutia de stiropor.
Înainte de efectuarea oricărei tranzacții, Clientul este obligat să ia la cunoștință și să accepte termenii și condițiile bifând căsuța “Sunt de acord cu termenii și condițiile “. Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, Clientul are obligația de a citi cu atenție “Termenii și Condițiile” prevăzute în acesta.
TURMA își rezerva dreptul de a modifica prezentul contract ori de câte ori este necesar, Clientul urmând a fi înștiințat despre aceste modificări în momentul accesării site-ului (vezi art.3 din prezentul contract). Continuarea folosirii site-ului prin comandarea și achiziționarea de produse, se consideră acceptul acestuia cu privire la modificările făcute și aduse la cunoștință în articolul 3: Modificarea “Termenelor și condițiilor”.
Toate comenzile efectuate prin intermediul site-ului www.premiumbeef.ro vor fi validate în limita stocului disponibil, TURMA rezervându-și dreptul de a limita cantitățile comandate de către Client sau de a refuza livrarea unei comenzi fără explicații suplimentare.
Număr telefon serviciu relații cu clienții: 0740708736
Adresa de email: turma@premiumbeef.ro
Adresa vânzător: Bistrita, str. Muscatei, nr.5
Program: site-ul este accesibil clienților 24 de ore din 24, 7 zile din 7 în afara cazurilor în care se efectuează operațiuni de mentenanță.
Prezentul contract denumit «Termeni și condiții» descrie condițiile generale de vânzare online de bunuri și servicii între TURMA și Client, precum și drepturile și obligațiile acestora. Contractul poate fi salvat și/sau imprimat pe suport de hârtie.
- ÎNREGISTRAREA CLIENTULUI
Clientul este orice persoană juridică, legal înființată și care funcționează conform legislației în vigoare, precum și orice persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani care are toate drepturile legale să valideze o comandă. Selectând iconița « plata comenzii » Clientul confirmă și garantează că este în deplinătatea drepturilor legale să accepte termenii și condițiile.
Înainte de a efectua prima comandă și de a personaliza spațiul virtual propriu, Clientul trebuie să definească un nume și o parolă formată din cel puțin 6 caractere alfanumerice și care să conțină cel puțin o cifră – (un control pentru unicitatea înscrierii va fi efectuat de către sistem).
În cazul pierderii parolei, aceasta poate fi regenerată accesând căsuța «contul meu» și introducând adresa de e-mail, urmând ca noua parolă să fie transmisă prin e-mail. Parola este strict confidențială și va fi cerută ori de câte ori Clientul va efectua o comandă online, fiind singurul responsabil de utilizarea acesteia.
Important! Parola nu va fi folosită pentru efectuarea de plăți online, aceasta va fi folosită doar în scopul înregistrării Clientului în vederea efectuării comenzilor online.
- MODIFICAREA « TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR »
TURMA își rezervă dreptul de a modifica în orice moment « Termenii și Condițiile », Clientul urmând a fi înștiințat despre aceste modificări în momentul accesării site-ului. Continuarea folosirii site-ului prin comandarea și achiziționarea de produse, se consideră acceptul acestuia cu privire la modificările făcute. Noile condiții vor fi aplicate oricărei comenzi/tranzacții începând cu ziua modificării acestora. Clientul este sfătuit ca, anterior emiterii/validării unei comenzi, să consulte cu atenție “Termenii și Condițiile” pentru a avea cunoștință de modificările apărute.
Ultima actualizare a documentului denumit “Termeni și Condiții” a fost efectuată în data de: 30.12.2021.
- CARACTERISTICILE PRODUSELOR
TURMA prezintă pe site produsele împreună cu descrierea cât mai detaliată a acestora, permițând Clientului să ia la cunoștința informațiile esențiale înainte de a face o comandă finală/definitivă.
Prin efectuarea unei comenzi, Clientul recunoaște că a luat la cunoștință toate datele afișate pe site despre produsele comandate (denumire, preț, ingrediente/compoziție, greutate, cantitate, informații speciale despre produs, diverse limitări de cantitate etc) și ca le accepta fără nicio rezervă.
Fișa detaliată cu informații despre produs nu reprezintă o sursă contractuală, ci este cu titlu informativ. Produsele se află într-o continuă schimbare, vânzătorul poate modifica fără un preaviz caracteristicile tehnice sau compoziția produselor.
- DISPONBILITATEA PRODUSELOR ȘI VALIDITATEA OFERTELOR
Ofertele de produse și prețurile afișate de TURMA sunt valabile atâta timp cât sunt vizibile pe site și în limita stocului disponibil. Produsele și ofertele valabile vor fi semnalizate pe site prin prezența butonului “Adăugare în cos”, în dreptul acestora. Simplul fapt de a adăuga în coș produse nu înseamnă și validarea automată a comenzii, existând posibilitatea ca între momentul începerii comenzii prin adăugarea produsului în coș și validarea acesteia de către Client, produsul/produsele să devină indisponibile.
Pentru evitarea situației descrise în paragraful anterior, TURMA va depune toate eforturile necesare să asigure disponibilitatea gamelor de produse oferite.
TURMA va anunța consumatorul în cazul în care produsul nu este disponibil pentru livrare în schimbul produsului necorespunzător și va rambursa suma plătita în maxim 30 de zile.
TURMA poate livra un produs de un preț și calitate echivalente cu cel comandate de client doar dacă această posibilitate a fost adusă la cunoștința clientului anterior emiterii comenzii.
- PREȚURILE
Prețurile produselor prezentate pe site sunt exprimate în RON și au toate taxele incluse, cu excepția taxelor de transport la domiciliu. Prețurile sunt aplicabile în momentul validării comenzii de către Client.
Prețurile sunt afectate de T.V.A., iar toate modificările legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe, se vor reflecta în prețul produselor prezente pe site în momentul intrării în vigoare a actului normativ respectiv.
În cazul în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greșit introduse în bazele de date ale TURMA sau afișate greșit, iar livrarea nu a fost efectuată, TURMA își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța Clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
- COMANDA
7.1. „Contul meu”
Pentru efectuarea de cumpărături prin intermediul site-ului www.premiumbeef.ro, Clientul trebuie în prealabil să își creeze un cont de client:
- a) fie înainte de a efectua orice cumpărături, accesând butonul «Creează contul meu»
- b) fie în momentul adăugării primului produs în coșul de cumpărături.
Pentru a-și putea crea contul, Clientul trebuie să adauge adresa electronică de mail și o parolă. Aceste 2 elemente sunt confidențiale. Clientul va fi singurul responsabil de consecințele utilizării contului său până la dezactivarea acestuia.
De asemenea, Clientului i se vor mai cere și alte informații cu caracter personal, cum ar fi: nume, prenume, sex, data nașterii, număr de telefon, adresa electronică, adrese de livrare exacte și corecte, cod poștal). Clientul se obligă să furnizeze informații corecte și să informeze TURMA despre orice modificare survenită asupra acestor informații furnizate. Un recapitulativ cu aceste informații îi va fi trimis spre validare Clientului prin intermediul unui e-mail.
Aceste informații sunt necesare în gestionarea comenzilor și a relațiilor comerciale dintre TURMA și Client.
TURMA nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare, imposibilitatea livrării sau alte probleme. În acest context, toate taxele de transport efectuate pentru reexpedierea comenzii vor reveni în sarcina Clientului. TURMA nu va răspunde în situația în care clientul, deși a fost contactat de către curier pentru livrarea comenzii, acesta nu a putut fi contactat prin niciun mijloc lăsat la dispoziție de către client (telefon, e-mail, adresă), într-un interval de maxim 8 ore. În acest context, toate taxele legate de o nouă comandă (produse plus transport) vor fi suportate de către Client.
7.1.1. Utilizarea contului
Clientul are posibilitatea de a urmări statusul comenzilor sale de pe site accesând rubrica «Contul meu». Istoricul tranzacțiilor efectuate între TURMA și Client va putea fi consultat în orice moment pe site în rubrica ”Contul meu”, datele tranzacțiilor fiind păstrate pe site pentru o perioadă de 6 (șase) luni.
7.1.2. Dezactivarea contului
În cazul nerespectării de către Client a «Termenilor și Condițiilor», TURMA își rezervă dreptul de a dezactiva contul Clientului, fără nicio despăgubire și fără acordarea unui preaviz, după înștiințarea acestuia printr-o scrisoare electronică sau printr-o scrisoare recomandată.
În caz de fraudă din partea Clientului, dezactivarea contului se va face în deplinătatea drepturilor, fără preaviz, fără înștiințare, fără alte formalități și fără despăgubiri.
Clientul care dorește dezactivarea contului său, va transmite o înștiințare în acest sens către TURMA prin email la turma@premiumbeef.ro sau telefonic la +40 740 708 736. TURMA se obligă să dezactiveze contul în maximum 5 zile lucrătoare de la primirea cererii de dezactivare.
7.2. Validarea unei comenzi de către Client
În vederea efectuării și înregistrării unei comenzi, Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile afișate pe site în acest sens.
În momentul dinaintea validării comenzii, Clientului i se va pune la dispoziție un recapitulativ al informațiilor legate de comandă (număr articole comandate, suma comenzii, tipul de livrare și intervalul orar ales, număr de telefon, adresă de e-mail, cât și adresa selectată pentru livrarea la domiciliu), iar acesta validează printr-un simplu “click” pe butonul “ACCEPT”. Toate comenzile nevalidate nu vor putea fi onorate. Doar simplul fapt de a adăuga produse în coș nu înseamnă ca a fost validată comanda.
7.3. Confirmarea înregistrării comenzii de către TURMA
TURMA confirmă înregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis către Client, prin intermediul căruia i se vor comunica următoarele informații :
- lista cu articolele comandate, prețurile produselor, tipul de livrare, adresa pentru livrarea la domiciliu și intervalul orar ales, număr de telefon de contact;
- taxe de transport.
TURMA poate solicita informații suplimentare despre adresa și ora la care să fie livrată comanda, în cazul în care informațiile furnizate inițial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii. În acest caz, comanda va fi validată doar la primirea noilor informații solicitate. În cazul nefurnizării de către Client a informațiilor suplimentare solicitate, Turma își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă.
Înregistrarea comenzii nu garantează și livrarea tuturor produselor din comanda plasată. În cazul în care anumite produse din comandă devin indisponibile în ziua livrării, TURMA își rezervă dreptul de a rambursa sau înlocui produsul indisponibil, după validarea în prealabil împreună cu clientul.
7.4 Taxe de livrare percepute pentru comenzile online
7.4.1 Taxa de transport al comenzii
Comandă minimă 200 RON.
Livrarea are cost fix de 50 RON și se realizează doar în locațiile ce nu necesită kilometrii suplimentari în rețeaua FAN Courier.
7.4.2 Taxă greutate totală a comenzii
Comandă nu fermă. Veți fi contactat pentru a agrea greutatea finală a pieselor solicitate.
TURMA își rezervă dreptul de a anula o comandă în cazul în care există probleme cu plata acesteia, în cazul existenței unui litigiu cu clientul respectiv, în cazul în care există posibilitatea lipsei din stoc a mai multor produse din respectiva comandă. În acest caz, TURMA va informa Clientul despre respectiva situație printr-o scrisoare electronică sau telefonic.
- PLATA PRODUSELOR
În niciun moment sumele încasate nu vor fi considerate ca fiind depozite în cont.
8.1. Descrierea metodelor de plată
8.1.1 Card bancar:
TURMA acceptă plata prin intermediul următoarelor carduri bancare de debit sau credit: Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron, Mastercard.
Suma de plată pentru comanda validată va fi blocată de pe cardul valid înregistrat în momentul validării comenzii respective. Suma plătită efectiv pentru comandă va fi retrasă doar în momentul în care Clientul intra în posesia produselor comandate și nu poate fi mai mare decât suma blocată inițial în momentul validării comenzii. Diferența dintre fondurile blocate și cele plătite efectiv va fi deblocată în maximum 5(cinci) zile lucrătoare de la primirea produselor comandate (aceasta diferența poate proveni de exemplu de la produsele cu greutate variabilă sau din lipsa stocurilor la anumite produse din comandă). Termenul în care banca emitentă a cardului deblochează/creditează suma în contul clientului, nu poate fi estimat/controlat de către TURMA și poate diferi de la o bancă la alta și de la un caz la altul.
8.1.2 Ordin de plata
Pentru opțiunea de plată prin transfer bancar, ziua de livrare a produselor este condiționată de momentul în care transferul bancar va fi efectuat de către bancă.
Serviciul folosește sistemul de plata Netopia.
8.2 Lipsa plății/Probleme întâmpinate la plată
Clientul garantează TURMA ca modul de plată utilizat este valid și că nu este obținut printr-o metodă frauduloasă.
TURMA își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată.
TURMA își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare.
8.3 Securizarea metodelor de plată
Toate tranzacțiile bancare de pe site vor fi efectuate într-o maniera securizată, Netopia – partenerul TURMA fiind garantul acestei securități din punctul de vedere al efectuării plăților online și se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătura cu modalitățile de plată online.
Toate informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cardului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele TURMA ci vor fi exclusiv în sarcina Netopia.
8.4 Bonul fiscal și Factura Fiscală
Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comandă în parte și va însoți produsele livrate. Factura Fiscală aferentă unei comenzi online este în format electronic și va putea fi descarcată după 5 zile de la primirea comenzii la domiciliu.
- LIVRARE
9.1. Informații generale
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată de către Client în procesul efectuării comenzii. Clientul se obligă să fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în bonul de comandă.
Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii. (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, TURMA nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii. TURMA nu va răspunde în situația în care clientul, deși a fost contactat de către curier pentru livrarea comenzii, acesta nu a putut fi găsit prin niciun mijloc lăsat la dispoziție de către client (telefon, e-mail, adresa), într-un interval de maxim 8 ore. În acest context, toate taxele legate de o nouă comandă (produse plus transport) vor fi suportate de către Client.
Livrarea produselor în municipiul Bistrița se realizează la sediul magazinului TURMA din Str. Muscatei nr.5 de unde clientul va veni după confirmarea livrării să ridice pachetul de marti până vineri între orele 10 și 16.
Livrarea comenzilor pentru celelalte localități este asigurată de partenerul FAN Curier, prestator logistic denumit “Courier”. Zilele de livrare sunt marți și joi. Toate comenzile realizate și confirmate de către Turma începând de marți ora 16 și până joi ora 16, vor fi expediate joi, iar cele realizate de joi după ora 16 până marți ora 16 vor fi expediate marți.
Comanda va fi livrată într-o singură tranșă, nu există posibilitatea secționării comenzii în mai multe tranșe de expediere.
9.2 Condiții de livrare
La solicitarea TURMA sau a Curierului, Clientul va face dovada identității sale, dacă e necesar prin una sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de comandă atribuit de către sistemul de vânzare.
În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârstă mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către CURIER, a numărului comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
În cazul livrării la locul de munca al Clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.
Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa și ora selectate în momentul validării comenzii pe site.
Clientul se obliga să fie prezent la adresa de livrare indicată în intervalul orar selectat, în caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către TURMA, la momentul predării produselor comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul validării comenzii.
9.3. Recepția produselor
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț).
Verificarea (vizuală) a produselor va fi făcută în mod succint în prezența curierului.
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor de pe bonul fiscal.
În cazul unui incident survenit în urma livrării comenzii, Clientul se obligă să contacteze, într-un interval nu mai mare de o zi lucrătoare de la primirea produselor, SERVICIUL RELAȚII CU CLIENȚII și să reclame problemele apărute (după acest interval de timp orice reclamație cu privire la comanda livrată nu va mai fi luată în considerare).
TURMA se angajează să răspundă tuturor cererilor și reclamațiilor în maximum 5 zile lucrătoare de la primirea acestora.
9.4. Returnare cutie stiropor si elemente frigorifice
În contextul pandemiei de coronavirus și a măsurilor de prevenție luate de Organizația Mondială a Sănătății la nivel global, TURMA va asigura că ia toate măsurile de securitate și igienă care se impun, astfel încât să evite răspândirea virusului. În acest scop, cutia de stiropor și elementele frigorifice care au însoțit marfa livrată trebuie sa ramanain posesia curierului în starea în care au fost primite in vederea returnarii catre vanzator..
9.5. Întârzierile la livrare
Data de livrare precum și intervalul orar pentru livrarea comenzilor vor fi alese în momentul validării comenzii, de către Client, în funcție de disponibilitatea acestora.
TURMA se angajează să respecte aceste date și ore de livrare a comenzilor online. În ipoteza în care aceste date și ore de livrare nu vor putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție de către Client, respectiv prin intermediul poștei electronice sau SMS.
În caz de întârziere a livrării produselor comandate, TURMA sfătuiește Clientul să anunțe această întârziere contactând Serviciul Relații cu clienții pentru a putea găsi soluția optimă în vederea livrării produselor.
Pentru întârzieri la livrare mai mari de trei zile lucrătoare față de data stabilită în momentul validării comenzii, exceptând cazurile de forță majoră sau defecțiuni tehnice ale paginii de web ce nu au permis vizualizarea comenzii, Clientul este îndreptățit să ceară anularea comenzii printr-o scrisoare electronică transmisă la adresa de mail turma@premiumbeef.ro sau la numărul de telefon al Serviciului de Relații cu Clienții.
- RETUR
La recepționarea mărfii, clientul este încurajat să se asigure că produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații Clienți în maximum 24 de h pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.
10.1 Drepturi și condiții de returnare a produselor achiziționate online
Produsele trebuie să aibă ambalajul de origine intact și se supun următoarelor reguli:
- produsele alimentare proaspete a căror perioadă de valabilitate este de 24h pot fi returnate în ziua în curs;
- produsele alimentare a căror perioadă de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate în 48h.
Returnarea produselor alimentare se va face doar personal la adresa din TURMA și doar însoțite de bonul fiscal aferent. TURMA recomandă Clientului care dorește să-și exercite dreptul de retur să informeze Serviciul de Relații cu Clienții, urmând a i se atribui un număr de retur.
Rambursarea costului produsului se va face la prețul înscris pe bonul fiscal ce însoțește produsul returnat și va fi efectuată pe loc, la adresa din Bistrița, Str. Mușcatei nr. 5, sau online pe cardul cu care s-a efectuat plata inițial (conform politicilor Visa și Mastercard), în maximum 24 ore din momentul în care TURMA a fost informat de către client cu privire la intenția sa de retur.
Procedura de urmat este următoarea:
Solicitarea de retur se face prin serviciul de relații cu clienții la nr telefon +40 740 708 736 sau printr-un mail scris pe adresa turma@premiumbeef.ro , în urma căreia veți primi un număr de retur. Returnarea produsului se face direct la adresa din Bistrița, Str. Mușcatei nr. 5 unde va fi obligatorie prezentarea unui număr de retur furnizat de către Relații Clienți.
Puteți solicita returul de produse pentru următoarele situații:
- Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site
Informațiile prezentate pe site, au caracter informativ și pot fi modificate de către TURMA fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă TURMA face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de TURMA.
- Coletele ce prezintă deteriorări
Puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în vederea înlocuirii cu un produs nou.
- Produsele livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport ale produsului corect vor fi suportate de TURMA.
ATENTIE!
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile, documentele originale și ambalajele în care au fost primite. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
- RELAȚIA CU CLIENȚII
Pentru orice informație sau reclamație la Serviciul Relații cu Clienții a magazinului virtual www.premiumbeef.ro, Clienții pot contacta vânzătorul astfel:
- telefonic la numărul: +40 740 708 736 disponibil zilnic, 8 ore din 24 în intervalul orar 09.30 și 17.30, 5 zile din 7 de luni până vineri.
Apelurile care fac referire la o comanda existentă (informații legate de livrarea unei comenzi, confirmarea unei plăți, schimbarea intervalului de livrare etc.) vor fi gestionate după următorul program: Luni-Vineri 08 și 16. - prin e-mail : turma@premiumbeef.ro
- sau la adresa : Bistrița, Str. Mușcatei nr.5.
- PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin completarea informațiilor cu ocazia creării contului de înscriere, utilizatorii sunt de acord ca datelor cu caracter personal pe care astfel le furnizează să fie colectate de TURMA într-o bază de date și utilizate de acesta din urmă (sau de către terțe societăți mandatate de TURMA în acest sens) în vederea organizării de activități de marketing/transmiterii de materiale cu caracter publicitar/promoțional, în stricta conformitate cu prevederile legale referitoare la protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
TURMA va păstra confidențialitatea asupra acestor informații și se obligă să nu le divulge terților decât cu acordul expres al utilizatorilor sau în situațiile în care această comunicare ar fi strict necesară pentru atribuirea de premii sau alte facilități acestora, obținute ca urmare a participării lor la diverse jocuri sau concursuri cu caracter promoțional sau alte campanii promoționale organizate de către TURMA, precum și în situațiile în care, este obligat, potrivit legii, la divulgarea acestor informații.
Nu sunt considerate terți societățile mandatate de către TURMA în scopul prelucrării de date, prelucrare care se realizează de către acestea în numele și pentru TURMA.
Conform legii nr. 677/2001 – pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, fiecare utilizator beneficiază de dreptul de acces gratuit ( dar nu mai mult de o dată pe an) la datele sale cu caracter personal, printr-o cerere scrisă, datată și semnată, adresată Vânzătorului SC. ITL AGROCOMPLEX SRL la adresa de mail turma@premiumbeef.ro sau la adresa: Bistrița, Str. Mușcatei nr.5. De asemenea, fiecare utilizator beneficiază de dreptul de intervenție asupra datelor sale cu caracter personal, putând solicita rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii nr. 677/2001, în special a datelor incomplete sau inexacte. În condițiile de mai sus, utilizatorii pot solicita totodată transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii aplicabile, având dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situația particulară, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare. De asemenea, utilizatorii au dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, ca datele care îi vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct sau să fie dezvăluite unor terți într-un asemenea scop.
Orice persoană are dreptul de a cere și obține retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privința sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalității sale, precum și competența profesională, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte, precum și de a obține reevaluarea oricărei decizii luate în privința sa, care o afectează, în mod semnificativ, dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date care întrunește condițiile prevăzute la paragraful anterior. Totodată, utilizatorii au dreptul de a se adresa justiției.
TURMA nu își asuma niciun fel de răspundere pentru situațiile în care utilizatorii își publică orice fel de date cu caracter personal, din proprie inițiativa, într-un mesaj public, pe oricare dintre paginile site-ului sau pe unul dintre site-urile care pot fi accesate prin intermediului site-ul.
- LIMITAREA/ANULAREA DREPTULUI DE ACCESARE/UTILIZAREA SITE-ULUI
TURMA își rezervă dreptul de a întrerupe furnizarea site-ului (integral sau parțial), în orice moment, fără obligativitatea notificării prealabile.
De asemenea, TURMA își rezervă dreptul de a anula/șterge, în orice moment, fără obligativitatea notificării prealabile, orice cont și/sau de a limita accesul oricărui utilizator/vizitator la contul său și/sau la site (spre exemplu, fără ca următoarea enumerare să aibă însă caracter limitativ, în situația în care constată încălcarea de către utilizatori/vizitatori a termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului, în situația în care apar probleme de natura tehnică sau de securitate, etc.).
TURMA poate, de asemenea, restricționa dreptul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului în cazul în care conținutul afișat de către aceștia este ilegal, defăimător, ofensator, amenințător, abuziv, vulgar, obscen, afectează intimitatea altei persoane, îndeamnă la ura rasială, etnică sau este în alt mod ofensator, intimidant.
- PUBLICITATE ȘI PROMOȚII
TURMA poate derula în orice moment campanii de publicitate și/sau promoții în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate de TURMA nu necesită acordul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului. Modificarea oricăror elemente incidente campaniilor de publicitate și/sau promoțiilor nu necesită sub nicio formă acordul vizitatorilor/utilizatorilor, putând fi realizată oricând de către TURMA fără nicio notificare prealabilă.
Orice relație contractuală dezvoltată de vizitatori/clienți cu terțe societăți ca urmare a utilizării/prin intermediul site-ului (inclusiv, fără ca următoarea enumerare să aibă caracter limitativ: plăți sau livrari ale unor bunuri sau servicii, etc) sunt responsabilitatea exclusivă a vizitatorilor/utilizatorilor site-ului și a acestui tip de terțe societăți. TURMA nu este răspunzător pentru nicio pierdere, de nicio natură, și pentru niciun prejudiciu, de orice fel, rezultate din astfel de relații sau rezultate din prezenta unor astfel de terțe societăți în cadrul campaniilor publicitare publicate pe site.
TURMA își rezervă dreptul de a modifica conținutul și condițiile de utilizare a site-ului www.premiumbeef.ro.
- CLAUZE FINALE
Orice reproducere, descărcare, copiere, modificare, utilizare în scopuri comerciale, totală sau parțială a diferitelor elemente ale site-ului (inclusiv conținutul editorial și fotografii) sunt interzise și expune autorul/autorii săi la posibile acționari în justiție.
Site-ul poate conține și link-uri ale altor colaboratori care reprezintă legături cu alte site-uri. TURMA nu este responsabil pentru conținutul și funcționarea acestor site-uri externe la care Clientul are acces via site-ului de vânzări online www.premiumbeef.ro .
Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de suspendare și stingere a obligațiilor TURMA. TURMA nu poate fi tras la răspundere în aceste cazuri de forță majoră.
Termenii și condițiile de vânzare sunt supuse legislației din România. În cazul unor neînțelegeri, Clientul va putea să depună reclamații către Serviciul Relații cu Clienții pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. În cazul în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiul va putea fi soluționat de către instanțele judecătorești competente de la sediul vânzătorului.